Wednesday, August 04, 2010

An Experience



Thanks for the Pro Football Magazine I'm editing, I have the great opportunity to attend the 2010 Hall of Fame Enshrinement ceremony and the Hall of Fame game between the Bengals and the Cowboys as a journalist. I've been a huge fan of pro football history 1992 and it was always a dream to me to visit the Hall, but I've never dreamed to do it as a quasi insider with access to almost everywhere. 80 Hall of Famers will attend the ceremony and It will be an experience for a lifetime to meet them in person. For me as a Saints fan, Its a huge plus that I can witness the enshrinement of the first true New Orleans Saint in the Hall, Rickey Jackson.

A Pro Football Magazinnak köszönhetően, idén abban a remek lehetőségben lehet részem, hogy újságíróként látogathatom meg a Pro Football Hall of Fame beiktató ünnepségét és az azt követő Bengals/Cowboys Hall of Fame mérkőzést. 1992 óta vagyok nagy rajongója a profi futball történelmének és mindíg is szerettem volna eljutni a Csarnokba, de arról nem álmodtam volna, hogy ezt kvázi "belsősként" tehetem meg. Egy életre szóló élmény lesz a 80 visszalátogató Hall of Famer-rel találkozni. Mint Saints drukker, egy nagy extrája az útnak, hogy láthatom Rickey Jackson beiktatását is.

1 comment:

GeGe007 said...

ááááááá, nem lehetne valahogy elintézni, hogy menjek én is?? Elférek a bőrőndben is. :)

Locations of visitors to this page